Blommigt

så länge vädret är så här får ni stå ut med dålig uppdatering. min lust på att blogga när man kan vara ute och gå i det underbara vädret ligger below zero. idag gick jag barbent för första gången iår, fullkomligt underbart. tog en tur på stan med mamma och solen brände. det var sommar idag, på riktigt. på mig hade jag min blommiga födelsedagsklänning med broderier från H&M, till det körde jag på mina Converse. imorgon är det påkafton och min termometer visar att det blir 22 grader imorgon, vågar man dra på sig sina shorts? - JA , svarar jag direkt. bara för att det är april envisas folk med att gå runt i jacka och halsduk, men jag säger NONONO. går efter termometern och den visar sommarvärme, och då ska man banimej inte snåla på sommarkläderna, dom har ju väntat i över ett halvår på att få komma fram! ikväll blir det grillat med familjen, säger inte nej till det. bjuder på en dålig och allmänt tråkig cambild. min kamera är för tillfället urladdad.
over and out.


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0