En annorlunda sport


här är den extremt ovanliga sporten som jag spelar. och jag visar tom när jag själv spelar i allra högsta grad, från SM i mars i år.  vi är dom röda och jag själv är bruden som springer runt på långa giraffben med en vit hästsvans fladdrande, notera. haha. en rafflande final var det iallafall och den slutade med en seger förmedlar jag till er som inte orkar kolla på den nästan 1 timma långa matchen. det här får mig att rysa, håret på armarna reser sig och knottror bildas, underbart. nu får ni en större uppfattning för landhockey antar jag.
kvällen spenderades med Jamie, lite film och snack, gött häng.
peace.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0