First day.

det blev ingen bloggning igår,njöt av lovet. hade varken tid eller ork att göra det heller, tyvärr. vid halv fem kom världens bästa brud hit. vi drog ner till torget, lämnade tillbaka I rymden finns inga känslor (en riktigt bra och rolig film, se den!) och sedan köpte vi godis och dip till kvällen. innan middagen som var kycklingspett med jordnötssås och ris låg vi inne på mitt rum och pratade, helt underbart. senare på kvällen såg vi på Step up 3. en helt underbar dansfilm, älskar den SÅ mycket! och vid halv 12 åkte Elin hem. satt uppe lite och kollade facebook och gjorde allmänt ingenting. idag ska jag ha släktkalas vid sex. kommer att bjudas på grillat och massa mums! nu ska jag äta frukost. senare kanske jag är med Nella, HOPPAS!
förresten så har världens bästa Gabriella dragit till New York, är SÅ avundsjuk! outfit bild kommer upp senare.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0