Jag älskar.

bara för att jag älskar att känna vindens brisar smeka mina lår , mitt hår som flyger i vinden och mina kläder som fladdrar när jag flyger med min vita kärlek.
jag älskar att cykla, och jag älskar att göra det i Göteborg. att flyga fram längs avenyn, cykla längs med Haga och se på allt folk som är omkring sig innan man svänger in i Slottskogen och möts av en vägg av grillukt. det är helt underbart, och jag älskar Göteborg, precis som det är. jag älskar livet just nu, för att det är så jävla bra rent ut sagt. idag hade jag på mig precis det som jag visade igår. och ja, även jag hade varit så snäll så påskharen levererade ett påskägg till mig också, mums.
over and out.


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0