Körsbärsblomm

lika underbar dag idag. det blev ingen uppdatering igår, hade för mycket på schemat. åkte till träningen i hopp om att kunna köra pyttelite, testa lite smått. kom därifrån med en ny övning körd. rondat flickis 540, check! kändes helt grymt. idag tar jag dock paus från gymnastiken. var hos sjukgymnasten och fick beskedet att trappa ner på gymnastik, vilket jag förväntade mig. nu blir det att skriva skadedagbok för hela slanten, önska mig lycka till... haha. nu ska jag dra mig ut i solen och njuta av vårat extremt vackra körsbärsträd som blommar.
over and out.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

du höll ju i en blå? :p

2011-04-28 @ 21:21:35

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0