Sista dagen

..som trettonåring och den kommer att spenderas hemma i soffan enligt mina vildaste fantasier (haha). är riktigt rastlös pga. mitt träningsförbud men jag ska väl hitta på något. blir nog att strosa omkring i huset likt en filosof, läsa lite i världens bästa bok och sitta och uppdatera min i allmänt tråkiga blogg med dagens outfit bild som i sig är ganska tråkig. nej , förresten så dissar jag outfitbilden, för tråkig. haha! har en tråkig dag idag. hoppas på en SÅ MYCKET BÄTTRE imorgon. och det vet jag att det kommer att bli. kikade runt på internet och hittade denna text om vårkärlek, den påminner lite om min text som jag skrev om vinterkärlek. är de lika? vad tycker ni? skriver igen senare om planerna går som de ska.
over and out.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0