Slutkörd


tröja - monki - jeans - bikbok

är helt slut i kroppen efter tusen meters simning. tolv längder bröstsim och åtta längder rygg och jag är helt borta. det är inte min kropp som är trött, utan mitt huvud är så beroende utav att sova nu så om jag går och lägger mig kommer jag somna direkt. helt galet. får börja skriva mer intressant, just nu skriver jag bara allt som jag kommer på utan att tänka på vad jag skriver direkt, blir ändring på det snarast. taggar inför träning senare... eller inte. nej men jag är verkligen helt slut, får se hur det känns i knäna sen också, kan inte lita på dem längre. hoppas på det bästa. bilden är extremt suddig för det blåste utav helvete rent ut sagt ute så varje gång jag skulle ta kort vinglade hela kameran till och den lyckades inte knäppa en enda bra bild, riktig otur alltså. nu ska jag snart göra lite mat och sedan blir det träning. hörs imorgon kanske. lovar ingen uppdatering då schemat är fullspäckat! skola,stan med mamma och fika.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0