Sunshine

nu är jag hemma från Kungsbacka och tar en paus från solen och härligt folk. jag har haft det underbart, fullkomligt lovely! har hängt på Kunsbackas enda konstgräsplan med Elsa och massa folk. sparkat bollar över,bakom,bredvid och i mål. slitit ytterligare lite på mina converse och cyklat med Elsa på pakethållaren så mycket att jag har fått benmuskler för resten utav året. med pilotbrillorna på och solen stekandes har jag haft två perfekta dagar fyllda med skratt, godsaker och härliga människor. nu tar jag tag i mitt människobehov i form utav hunger och hugger snart in på mitt nygjorda libabröd.
peace

Tumblr_li0lr6auk01qbnflto1_500_large



Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0