SURPRISE!

jag hatar honom inte, jag älskar honom inte. däremot har jag svårt att förstå folk som hatar honom, helt utan anledning. för jag menar, vem kan hata någon som inte ens gjort en något? Justin Bieber har inte gjort NÅGONTING. ändå hatar så många honom, bara för att han är framgångsrik? det tycker jag är en riktigt dålig sak hos människan, att många inte kan uppskatta andras framgångar. det är så ironiskt , alltihop. jag tycker Justin är bra, han kan åtminstone sjunga tillskillnad från en rad andra artister. samtidigt förstår jag mig inte på dem som avgudar honom. men som sagt, alla är som de är. peace,love and respect, för alla.

man kan ju inte låta bli att le genom hela det här klippet, ballt.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

gud vad gulligt! satt och log och skrattade hela tiden!

2011-04-08 @ 18:03:12
Postat av: nella

NEEEEEEJ, omg va söt <3

2011-04-08 @ 21:01:07
Postat av: nicole♥

så jäkla sött :D<3

2011-04-08 @ 23:44:08
Postat av: Emma <3

önskar att jag var hon :) så sjukt gulligt <3

2011-04-11 @ 16:08:56

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0