Top 3

Kladdkaka

är en av utav de godaste sakerna som finns. jag skriver ibland om att jag ska göra/äta kladdkaka och jag är så pass snäll att jag har tänkt att dela med mig av det recpetet! passar till allting.. grädde,glass,jordgubbar, you name it! du kommer bli beroende, jag lovar! du gör det här på egen risk alltså...

3 dl socker
4 msk kakao
2 ägg
1 kryddmått salt
1,5 dl mjöl
100 g smör
1,5 tsk vaniljsocker

sätt ugnen på 150 grader. smält smöret och blanda i alla ingredienser till en slät smet. grädda i ugnen i cirka 17 min. KLAR.
den är underbart god, trust me.

Våren

jag menar? vem älskar inte våren? man får ta på sig sina lättare kläder, slipper gömma sig i dunjackor och mössor och man får se träd och blommor växa fram försiktigt. finns inget härligare, dessutom fyller jag år och jag menar, vem älskar inte det?



Min födelsedag

åhåhåh, vad jobbigt det måste vara att läsa om min födelsedag i VARENDA inlägg dom jag gör. men jag kan inte låta bli. jag älskar att fylla år, bokstavligen älskar. kärleken man får, maten man äter, uppmärksamheten, glädjen, ALLT. jag har aldrig haft en dålig födelsedag i hela mitt liv tror jag. hoppas att jag får en lika bra detta året....?


det var allt för detta inlägget, hoppas ni ser min blogg som lite mer intressant nu... för tillfället ser jag på americas next top model och fascineras något så fullkomligt. en sådan dröm att vara modell.
puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Vänta bara tills på lördag så ska du få se på kladdkaka, DELUX! haha

2011-04-08 @ 11:24:47

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0