Valborg

blev ingen uppdatering igår. hade varken ork eller lust. jag gjorde inget speciellt alls förutom att jag slukade i mig en alldeles underbart god marsglass, var ute och sist men inte minst såg på nåt avsnitt av favvoprogrammet The Event. denna dagen har tillbringats ute promenerandes med mamma i ett x antal timmar. köpte en klänning som är grymt snygg som även kommer att förfölja mig i många år då det är en klänning som jag kan ha tills jag är 30. BIG LIKE. snart träffar jag Nella. vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll men nåt blir det. nu blir det att se på ett nytt avsnitt av The Event.
peace



Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0