Vårvårvårvårvåår

vilket underbart superduper väder vi har. har tagit några bilder som jag lägger upp alldeles strax. idag har varit en såndär allmänt chilla runt dag. allt har kommit och gått och snart sätter jag mig med näsan i min kära kemibok och ska även försöka få in lite mer religion i huvudet. har prov i das religone på onsdag och kemi på fredag, härliga grejer. imorgon ska jag gå på stan med mamma, kommer bli underbart! här är en bild som blev bra. och ja, alla mina bilder är svartvita för det är så jävla snyggt rent ut sagt..
puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

du ser ut som en model, funderat på det? :) <3

2011-04-04 @ 17:46:42
Postat av: nicole♥

fan va fin! :o<3

2011-04-04 @ 21:33:15

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0