svar

Anonym om Ny skjorta:
K BRY
K BRY
K BRY
K BRY K BRY K BRY
K BRY
K BRY
K BRY
K BRY K BRY K BRY

- ja antagligen, eftersom att du orkar gå in på min blogg, läser några rader, klickar på kommentera och sen skriver du "KBRY". har du väl kommit så långt i processen så kan du väl kommentera någonting som du menar. eftersom att du antagligen bryr dig när du skriver kbry.  ;)

:) om Ny skjorta:
kommer man få se bilderna? :D

- jag vet inte, blir jag signad kommer jag upp på deras sida, och då syns bilderna. om jag inte blir signad vet jag inte hur det blir.. kram.

Anton om Ny skjorta:
Ofta du inte köper mer än en skjorta, när det va 70% REA :D 

Peace!

- haha , ångrar mig lite nu. men det är forfarande rea. och om jag ska vara ärlig har jag lovat mig själv att inte köpa mer kläder eftersom att jag har så GRYMT mycket. ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

2011-08-14 @ 00:18:54
Postat av: anonym

Jag har en fråga, läser du en blogg som heter oliviaeriksson.bubbleroom.se

2011-08-14 @ 00:21:25
Postat av: Anonym

Hej! vet inte om du har sett detta men...

http://kenzas.se/2011/08/15/update-modelljakten/#comments



Man kan söka dit (dem kommer till Gbg) och man kan få chansen att bli sveriges nästa modell :)

14-22 är åldersgränsen :) Kram!

2011-08-15 @ 19:00:54
Postat av: elvira:)

Jag vill jättegärna se bildera <3:)

2011-08-17 @ 14:58:55
Postat av: Vilma

Såg nu att en ovanför hade skrivit om det, men jag tycker absolut att du ska söka till modell akten! Puss.

2011-08-18 @ 10:35:10
Postat av: Gabriella

UPPDATERA NU NÄR DU ÄR HEMMA!! <3

2011-08-18 @ 21:24:54

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0