Mot Onsala

nu drar jag , sliten som jag är, till Onsala för en weekendtrip. nej, inte riktigt. men mamma och pappa ska på långbröllop och brorsan vill inte ha mig här så Onsala var enda alternativet. jag kommer hem på söndag igen så imorgon blir det ett tisinställt inlägg. eftersom att termometern visar lite över 10 graders strecket har jag dragit på mig en tjock kofta från Saint Tropéz , linne från Bikbok och favvojeansen från Zara. förlåt att det bara är tråkiga iphonebilder på bloggen , men jag har tappat bort min batteriladdare till kameran.. håll ut!

Kommentarer
Postat av: anonym

Blev du signad eller inte, jag skulle väldigt gärna vilja veta.

2011-08-19 @ 16:33:42
Postat av: ellen

sv: nej, hon blev inte signad :(((

2011-08-28 @ 00:25:34

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0