Ultimata goseoutfiten!

Nalle Puh tröja - egensydda shorts - raggstrumpor
idag körde vi på direkt i skolan. verkligen körde på. när jag lämnade skolans dörrar var min hjärna ihopskrumpen (ihopskrumpen , är det ens ett ord? haha!) likt ett russin. tog spårvagnen ner till jobbet och påvägen dit träffade jag Emilia som jag inte sett på 4 månader. vi bestämde oss för att ses efter jag städat klart. en timma senare satt jag i hennes kök och pratade om allt och ingenting, sådant som vi gör! nu sitter jag i favvoklädseln och funderar på att ta en sked kladdkaka, sedan blir det nattinatti, alldeles för trött för något annat!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0