Mina


åh, ni vet inte hur lycklig jag är. jag bryr mig inte att 90% av göteborgs tonårstjejer har dem, det finns ju en anledning alltså.. de är perfekta, och de kommer att hålla i en hel evighet. det blev inga makroner, tog ju flera dagar att göra dem, vem orkar göra det egentligen?! ikväll har jag haft det så otroligt skönt. kollat på massor av one direction klipp, helt galet vad man blir beroende av dem, nästan sorligt. sen har jag haft hemma spa med en lång dusch, hårinpackning, ansiktsmask och massa mysigt. gjorde även lite magstyrka, vill ju inte att det ska synas att det varit jul för mycket! imorgon drar jag till Kungsbacka för att träffa Elsa, helt knäppt vad jag saknar den tjejen... nu blir det lite Gossip Girl avsnitt (beroende av det med) och lite kvällsmacka. ska börja med en ny grej , nämligen att länka en eller flera låtar som jag tycker om i varje inlägg (ska försöka iallafall..) , here we go!

Mads Langer – Fact-Fiction
Sia – Breathe Me

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygga indeed :)

2011-12-28 @ 14:14:02

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0