Mitt 2011

januari
åkte till Prag för att kolla in U21 EM där min brorsa spelade landhockey. kom hem med nya kläder och glädjetårar. var sjuk halva månaden men repade mig.


februari
många träningstimmar blev det och jag skrev massor om det. hängde mycket med kompisar och hoppades på att våren snart skulle komma.



mars
var otroligt mycket med Gabriella, tävlade för första gången med ABGS , spelade väldigt mycket landhockey och fick reda på att familjen skulle till New York. var allmänt lycklig hela månaden.



april
våren kom och några dagar senare kom även sommaren. firade min födelsedag , fick världens finaste klänning, gick runt i shorts för första gången 2011 och tävlade mitt första JSM där vi kom 2a i fristående.



maj
försommaren kom och jag spelade Veronica Maggios skiva om och om igen. tävlade USM i Järfälla och längtade efter sommarlovet något otroligt.



juni
skolan slutade och jag började träna inför invigningarna av Gothia och Partille Cup. njöt av sommaren så mycket som det gick och träffade en person som skulle förändra hela min sommar.


bild : www.amilo.blogg.se
juli
gothia cup kom till stan och fylldes med otroligt glada ungdomar, var med Elsa och flirtade med snygga utländska killar. spenderade många dagar på onsala och shoppade något otroligt mycket. åkte även till Bohus Malmön och Smögen och var småkär hela juli.



augusti
farmor och farfar firade 50 årig bröllopsdag, jag provfotograferade för Avenue Models och var otroligt kär. i mitten av augusti åkte jag till köpenhamn och sedan till stockholm för gymnastikläger. efter det raserade allt. skolan började och jag blev fruktansvärt deprimerad då ingenting ville fungera.


september
skolan började på riktigt med läxor och prov som bara svämmade över. mitt i all stress och hjärtkrosshet började jag prata med Simon som fick mig på andra tankar och började glömma sommarens känslor. TACK



oktober
månadens mainevent var såklart New York. shoppade massor och var lyckligare än någonsin. känslorna gnistrade och jag hade bubblor i kroppen för att jag var så glad. tävlade även i gymnastiken och tog lite modellbilder tillsammans med olika människor.



november
var fortfarande kvar i NY och det var i stort sett det enda min blogg handlade om. kom hem från världens bästa stad med en ny garderob och ett leende på läpparna. möttes utav ett till "hejdå" till kärleken och en resa till Halmstad för USM.




december
gymnastikmånaden it was! (is?) tävlade JSM, hade massa uppvisningar och tränade för sista gången 2011. gick ut min första termin med betyg och började titta otroligt mycket på Gossip Girl.

Kommentarer
Postat av: Kusin Julia

GOTT NYTT ÅR KLARA! Tänk vad fantastiskt 2012 kommer att bli! Kram

2011-12-31 @ 13:04:03
Postat av: Emma

vem var det du var kär i på sommaren? :)

2012-01-10 @ 15:25:30

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0