Toppen av lycka

just nu , precis här för stunden, är jag så himla lycklig. ni vet sådär glad att det bara kittlas i hela kroppen och man vill springa runt hela jorden om och om igen för att bli av med sin energi? ja, precis så känner jag. även fast halsen skrovlar och näsan är täppt, så är jag riktigt jävla nöjd över mitt liv. och ja, jag tänker faktiskt dra den klassiska "tack-familjen-och-vännerna-dyngan", tyvärr. för det är min familj och mina vänner som gör mig så förbaskat glad. det är snart jul , mitt självförtroende är på topp, skolan slutar snart och jag är så sugen på att kötta gymnastik att det sticker i fingrarna och tårna på mig.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0