3 favoriter


har kommit in i en period i mitt liv då jag svär som en sjöman, kastar saker omkring mig likt en brottsling , skriker och skyller på att det är fullkomligt omöjligt att göra en headshot från den vinkeln och är lika koncentrerad på tv:n som att det vore på liv och död.
jag välkomnar mig själv in i COD Blacks Ops familjen och deras värld, ajajaj..



jag vet att det är så LÅNGT ifrån mig man kan komma.. men FAN vad kul det är! jag och Jamie har suttit fastklistrade vid tv:n i två dagar nu, spelat tills ögonen ploppat ut och skrikit på varann.
jag gillar det..
appråpå något helt annat kan jag slänga in en liten recension om Elsas Mode som jag läst.. bild kommer här :


en helt GRYMT bra bok. levde mig in i boken som om jag vore Elsa och levde hennes liv som beskrivs i boken. har ni inte läst den.. GÖR DET! jag lovar er.. ni kommer inte att bli besvikna. själv läste jag ut den på några dagar och i tisdags läste jag 200 sidor. boken passar dig som tjej som älskar mode och allt som har med det att göra i Sverige, fester,modevisningar och kända personer!
i helgen ska jag köpa tvåan , har lika höga förväntningar på den likt enn skyskrapa i new york och såhär ser den ut:


böckerna är skrivna av Sofi Fahrman , nu ska jag se på Parlamentet.
puss

Kommentarer
Postat av: nella

nej klara, inte du också. nej inte cod. neeeeeej:(

2011-02-26 @ 10:04:41
Postat av: nella

sv; naw tack :)

2011-02-26 @ 11:25:30

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0