Dreamgirls



dansar runt i huset till Dreamgirls och diskar samtidigt som diskborsten förvandlas till en mikrofon i refrängerna. mina 60-tals moves är grymma efter filmen och vicka på höfterna kan jag allt!¨
har ni inte sett filmen så MÅSTE ni se den. riktigt bra handling och så grymma sång och dansnummer att man bara vill upp och dansa, åka tillbaks i tiden och vara med Dreamgirls under deras resa.
massa updatering idag, har inget bättre för mig att göra. Jamie ska ringa vid 15. inte helt säkert på att han gör det.. annars får jag dra mig ut och gå.
puss


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0