Fredag

nu är jag tillbaks , IGEN. men ni får faktsikt ha överseende till att jag inte kan upppdatera varje dag. jag tränar faktiskt 5 gånger i veckan och när jag inte tränar pluggar jag eller liknande. dessutom har vi bara en dator i familjen när jag inte har min skoldata hemma. därför kommer nog uppdateringen bli lite halvdan i 2 veckor. min brorsa måste ju ha den hela tiden för att spela sitt älskade WoW (suck) idag slutar jag tidigare än vanligt då jag inte har nån träslöjd som sista lektion. veckan har varit helt jävla bra. idag fyler älskade Nella fjortis, grattis gumman, ILY. förresten har jag läst ut Elsas mode nu. lägger in ett inlägg om boken och om uppföljaren också. nu har jag lektion.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0