Ge mig...

..sommar!
eller åtminstone sol och lite värme, lite sisådär vår kanske? jag orkar inte gå runt i dunjackan och klaffsa runt i min boots längre, jag vill ha en lätt vårjacka, en sjal som fladdrar av vindens brisar och ett par knytna converse på fötterna! sommar kan jag döda för ,jag vill ha sena sommarkvällar och nattpromenader med bara ben och en tjocktröja, solbränna och att solglasögonen är ett måste.

jag vill ha allt möjligt nu.. på torsdag fyller min storebror 18 år (?!?!?!?!!?) och jag vill också fylla år.. vakna av sång och bli översvämmad med presenter. idag var det så långt ifrån allt som jag vill ha man kan komma. i skolan gick jag runt med yllekofta och min födelsedag är 1,5 månader ifrån. sommaren vill man inte ens tala om.. det enda bra är att det är cirka 65 skoldagar kvar och det låter ju ändå hyffsat..? har gjort ett collage med kläder och accesoarer som är grymt snygga! kanske skapar dem några nya outfits efter den 14 April..? just to wait and see..
ikväll blir det träning, känns ändå bra. slänger in två bilder på två collage som jag har satt ihop.
puss




Kommentarer
Postat av: Gabriella

SNYGGT! :o<3

2011-02-28 @ 19:51:42
Postat av: Kusin Julia

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR, ses i helgen finis!

2011-03-01 @ 11:41:56
Postat av: charlotte

ååååå converse :) jag ska nog också ha det i sommar

2011-03-02 @ 00:52:37
Postat av: Sanddra :D

Sån jacka har jag! :)

2011-08-12 @ 22:43:04

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0