Goo

jag kommer att ha den skönaste veckan i skolan! igår började vi tjugo i tio och tjugo över ett var det kisskissbyebye och jag drog hem till Sofie. vi pratade och sjöng sånger från den äldre delen av 2000talsmusik. efter besöket hos Sofie blev det träning där vi tävlingskörde inför tävlingen den 6 mars. alla var lite ringrostiga och inte jättetaggade men det såg ändå helt okej ut och det kändes helt okej! idag hade vi en vanlig dag, inte så mycket arbete alls. jätteskönt. imorgon börjar vi tio i tio, har en lektion,bamba och sen så drar vi iväg med alla andra sjuor och åker skridskor, efter det slutar vi. på kvällen blir det mentalträning och lek med laget i Frölunda, mysigt! har inga planer för helgen eller så, inte än iallafall. idag har jag plockat undan på mitt rum, pluggat lite matte, sett ett avsnitt av stylisterna och nu väntar det att rita lite (blev så himla sugen) och senare blir det att läsa och äta middag + semlor, jag ÄLSKAR lediga dagar!
puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

UPPDATERA KLARA! :D

2011-02-24 @ 16:45:38

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0