Grattis världens bästa Gabriella!


en helt vanlig torsdag, äääääälläääääääär?
- GABRIELLA AKA VÄRLDENS BÄSTA VÄN FYLLER FJORTIS!!!!! grattis gumman!
träningen igår var min bästa i ABGS, i'm back on track! sjukt jävla skönt. gjorde några riktigt bra tryck till överslag volt som jag taggar tills på söndag! idag blir det  bara träning i 1,5 tim. riktigt skönt faktiskt. och vet ni vad?! imon är det looooooooooov! gud så skönt, är riktigt glad. nu väntar SOprov och sedan ska vi till välrdshistoriska. haha, götthäng. langar en bild på min klädsel och en på mitt ansikte. håret kär jag i en toffs med fläta, min vanliga träningsfrisyr.
puss



Kommentarer
Postat av: Gabriella

tack gumman! <3

2011-02-10 @ 14:20:59

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0