I väntan..

...på min konstiga svenskalärare. och FÖRLÅT för världens sämsta uppdatering. har varken haft ork eller tid. det har inte hänt så mycket i veckan förutom att jag spelade min första match med damerna och gjorde mål , kom med i GP och var allmänt överlycklig. igår var jag och mitt lag pausunderhållare på en allsvensk handbollsmatch mellan RIK och Lindesberg typ. trevligt, trevligt. senare idag blir det städning och träning. Elin kommer ju imorgon och jag längtar sönder mig. kommer bli sååååååååå bäst. jag var även på stan med Gabriella igår, jag hittade ett par militärgrön/gråa jeans på H&M. idag har jag på mig en blommig top från Gina Tricot och svarta jeans från H&M. slänger in en bild som jag tog precis, inte det minsta bra, men ändå..
puss



Kommentarer
Postat av: Gabriella

gud vad fin du är!

2011-02-03 @ 20:46:02
Postat av: Ella

Åh, finis! ♥

2011-02-05 @ 08:50:00

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0