Knäppa unge, ily.

Nella må vara den konstigaste och underbaraste person jag vet! jag har nästan träningsvärk i magen idag för att jag skrattade så mycket igår och inatt. har verkligen haft det underbart! vi drog ner till mossens pizzeria vid 21 där vi möttes upp av Danne och Liam. vi beställde pizza och drog hem till mig. läsk spilldes och rev ner hela huset i form av jage, men kul som satan var det! vid 2 inatt kom min brorsa hem efter ett 18årskalas, fnittrandes la jag och nella oss i soffan och låtsades sova vilket inte var en hit, blev påkomna och var tvungna att gå och lägga oss. idag vaknade vi försent och Nella missade sin träning, la oss i soffan och kollade på Mean Girls 2 vilket var helt OK! filmen är inte alls så dålig som de flesta säger, självklart kan man inte jämföra den med första filmen, men den andra var ändå underhållning! nu har min clementin gått och jag ska se på ett nytt avsnitt av The Vampire Diaries. om några timmar blir det genrep inför klasserna som är om en vecka. lägger in en trailer på filmen vi såg.
puss


Kommentarer
Postat av: nella

haha det va grymt kul.

jag älskar dig min banan<3



puss

2011-02-27 @ 15:52:31

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0