Lov

inviger lovet med att vara helt ensam haha. nej men , det är skönt och jag gillar det. sitter och kollar på massa filmer från youtube som jag kan lägga upp senare.  back to buisness , det är grymt skönt med lov. jag har inte planerat något speciellt, det blir att vara med kompisar och träna gissar jag på. eller jo, en sak är helt säkert! på fredag blir det tjejkväll hemma hos mig med Nella och Gabriella. kommer bli så grymt jävla bra. vi började 10 och slutade 14 idag, fääääätt värt! sen var jag hos tandläkaren , röntgade mina tänder efter incidenten när jag spelade landhockey i Lund. hon babblade på om hur bra livet är med en persisk dialekt och talade till mig som om jag var en fyraåring. haha riktigt underhållande faktiskt. ikväll blir det någon film och fredagsmys. förlåt att jag skriver så ointressant, har en riktig bloggtorka..
puss



kofta - H&M
volanglinne - något fint märke från Prag
jeans - bikbok

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha det kommer bli bäst! :D<3

2011-02-11 @ 22:50:58

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0