Normal day

har egentligen inget vettigt alls att skriva men men, kan försöka att få något nedklottrat. idag hände det inget alls i skolan. eller jo , jag fick tydligen mitt första och antagligen sista smeknamn, av filip..booban. men som sagt, det var filip och han är INTE den vassaste kniven i lådan.. ;) igår på matchen förlorade vi med 1-0 , det var så HIMLA nära att vi vann. men vi tar nya tag och vinner SM istället! imorgon blir det träning och något mer, vet inte vilket än. idag hade jag på mig en vit t-shirt med en svart döskalle på från weekday och svarta jeans från H&M. jag vet att inlägg utan bilder är det tråkigaste som finns. men orkar inte ta bilder just nu. lovar att det blir bättre senare.
puss

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: absolut :D

2011-02-08 @ 21:36:05

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0