Slöar

slappar likt en död gammal fisk i soffan med Americas next top model och massa filtar virade om mig. med mjukisdressen på och den lila filten omvirad liknar jag mer en kåldolme än en brud. imorgon kommer Gabriella hit och myser med mig, men först ska jag släpa henne till Valhalla imorgon för en simtur i det blå. idag kom Ein hit, vi hade görkul. vi gjorde gröna våfflor och skratta tills vi grät, slog rekord på fruit ninja och cpade oss. kl 17 var det stretching i Landala med en tränare från Estland. tänk er en rysk tant, cirka 55 år, kortklippt orangefärgat hår, JA PRECIS SÅ. det var verkligen så som jag hade föreställt mig. skrattade mig igenom träningen och det resulterade i att kunna gå ner i spagat på båda benen och några centimeter kvar i splitt, inte helt fel. igår kom min skruv tillbaks efter ett halvårs semester, kändes rätt skönt. nä, nu ska jag fortsätta se på ANTP.
puss



Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0