The world's greatest

ni får ursäkta min dåliga uppdatering, IGEN. igår kom iallafall Elin till mig och vi bara slappa hela dagen. till middag blev det pizza och GUD vad gott det var! idag har vi varit på stan. jag hittade ett linne, en body och ett par jeans. lägger in bild på det senare. vi köpte även godis för massa pengar, hähä. när vi kom hem såg vi på morgondagens avsnitt av Solsidan , det är grymt kul så KOLLA! nu har vi precis sett på Shutter Island, vi fattade typ ingenting , men det var la kul ändå , HAHA. snart blir det mat och därefter melodifestivalen , jag och Elin taggar sönder! ;) efter det blir det ny film och vårat goda godis! lägger upp en bild på mig och Elin från i höstas.
puss




Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0