Bästa

nu har Elin precis gått, känner stinget av ledsamheten i magen... nej men, vi har haft det bäst.jag älskar dig massa. idag hade jag träning och efter 3 varv kändes det som att jag skulle kräkas,mådde skitkasst och var jätteyr, kl 13 blev det kisskissgoodbye och jag åkte hem från träningen med Elin. när vi kom hem lagade vi mat och sedan kollade vi på film , Never Back Down , grymt bra är den. nu ska jag hjälpa mamma med maten. skippar träningen idag så att jag kan vara med på vår sista match imon, sen blir det SM-slutspel, söndertaggad!
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0