1 dygn senare





skämt eller något? JAG ÄLSKAR DET HÄR! iallafall för tillfället. det är som man är i fjällen och det förvånar mig inte om dom öppnar en skidbacke mitt i Göteborg. om ni inte visste så älskar jag vintern , just för att jag älskar att åka skidor, dränka mig i filtar och varm choklad samtidigt som man kollar på film. jag menar, hur mysigt är inte det? som ni ser låter jag jätte positiv, men det är ju mitt nyårslöfte, kommer ni ihåg? igår rensade jag min garderob och fixade mitt rum , idag fortsätter det innan mina goa kusiner kommer på besök. det blir tacos , film och mys. GÖTT HÄNG!
nu ska jag ut med mamma, mys!
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0