Äntligen fredag!


kära bloggläsare, fredag idag och det är hur skönt som helst! inte för att jag har haft en hektisk vecka eller så.. det är bara skönt att det är helg! idag har jag sett på Slumdog Millionaire i skolan och skrivet en text om Jenna som rollen i filmen I taket lyser stjärnorna. slutade halv 14 och efter det var jag med Gabriella. vi såg på En Shopaholics bekännelser hemma hos henne och sedan gick vi hem till mig. hände en sjukt pinsam grej som jag inte tänker ta upp i bloggen. åt grekmiddag och nu ska jag prata med Emilia i telefon , senare blir det packning och tv.
puss

Kommentarer
Postat av: nicole

lilla nicole har en ny blogg

hähä läs/kommentera/följ



<3

2011-01-29 @ 21:11:27

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0