Black and white





linne med utropstecken från Monki (nytt)
svart jeans från H&M

idag har jag gjort många olika saker . jag har legat i sängen och sett på 2 filmer, läst 100 sidor i min nya bok,varit med Danne och Liam och så har jag tränat. filmerna jag såg var Taxi, en fransk film och Djävulen bär prada, vilket jag HOPPAS att ni har sett. den är riktigt grym! boken kommer jag inte ihåg vad den heter.. men något i stil med pinsamheter och.... haha. när jag var med Liam och Danne frös vi i stort sett hela tiden. vi gick runt och vid 17 var Liam tvungen att gå. jag följde med Danne hem och där hade vi grymt kul! senare gick jag hem och åt, efter det var det träning. kunde bara träna halva träningen för jag fick ont i mitt himla lår. nu sitter jag här och ska alldeles strax se på en till film : om ödet får bestämma, först ska jag göra banana split, MUMS!
puss

Kommentarer
Postat av: nella

tränar du hos abgs nu? :)

2011-01-04 @ 00:47:32
Postat av: Julia

jo det vet jag, haha! du är grym!

2011-01-04 @ 11:16:16
Postat av: Matilda

sött linne!

2011-01-07 @ 09:49:06

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0