Det avtar....

okej, för första gången på 5 dagar börjar jag känna att jag mår bättre. PÅ 5 DAGAR!!!!! det här är inte alls kul alltså...... men det känns ju skönt att jag gjort klart mitt no-arbete och 7 sidor matte. för tillfället bor jag i min mjukisdress, känns gött. haha. jag har kollat på olika läger till i sommar, och jag blev SJUKT taggad på Stadium Sports Camp och Lingvallen läger i sommar. men jag får se så att det INTE krockar med Gothia, för det vill man ju inte missa!  snart kommer Gabriella hit och hälsar på. hon sa att hon saknade mig i skolan , och då fick jag henne att komma hit! ;) samt var det så äcklig mat i bamba att hon inte ville äta, och då erbjöd jag henne revben , då snappa hon direkt. haha. jag ska också äta.. även fast jag inte känner smak på något, det kommer vara en stor lättnad när mina smaklökar och näsa börjar jobba igen, men för tillfället har dom gått på semester.  nu ska jag fixa lite, senare blir det att ta en pytteliten promenad och så ska jag duscha. ni får en bild på min vackra mjukisdress *host*, den är skön iallafall :) ni får samt se mig osminkad och sjuk, vackert.........
puss



Kommentarer
Postat av: Gabriella

GÖTT!

2011-01-22 @ 10:02:39

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0