Det vackraste jag vet

eftersom att det är en sådan fin bild, enligt mig iallafall , så kan jag ju försöka att skriva en lika fin text , om dig, till dig. det kommer säkert inte att bli så bra, dom orden som jag vill skriva till dig finns inte. de finaste orden jag vill beskriva för dig finns inte , för ingen har förväntat sig att det ska finnas någon så fantastisk människa som du.. du kom in i mitt liv för ett år sedan och lyste upp mitt liv likt en sol , min alldeles egna sol. du har lärt mig så mycket och jag har lärt mig minst lika mycket av dig, bara av att se hur du är, vad du gör och hur du beter dig. jag är så fascinerad av hela dig. du är en sådan stark förebild som har gått igenom så mycket, både bra och dåliga saker. jag vet att du har gått igenom så mycket svårt, och även fast det har hänt, så är du så stark , så vacker och så underbar. okej , mycket adjektiv men jag har fortfarande inte hittat dom bästa orden än... du har hjälpt mig genom så mycket. och som sagt, vi har känt varandra i ett år, och på så kort tid har du blivit en av mina närmsta vänner, en sådan som jag vill ha kvar för resten av livet. jag vet att jag kan prata med dig om allt som finns i hela världen , och du måste veta att du kan göra detsamma med mig, jag kommer alltid att lyssna. jag vill göra allt för att du ska må bra. och bara av att jag är i din närhet så mår jag bra, du är som ett lyckopiller. jag älskar dig Emila , jag kan dö för dig. det lovar jag. du är helt underbar och tårarna bara rinner ned för att jag är så lycklig. du är oslagbar, du är den vackraste som finns , både till utsidan och insidan, du är du , jag älskar dig...jag älskar dig så mycket.
din pluto.

eftersom att det är en sådan fin bild, enligt mig iallafall , så kan jag ju försöka att skriva en lika fin text , om dig, till dig. det kommer säkert inte att bli så bra, dom orden som jag vill skriva till dig finns inte. de finaste orden jag vill beskriva för dig finns inte , för ingen har förväntat sig att det ska finnas någon så fantastisk människa som du.. du kom in i mitt liv för ett år sedan och lyste upp mitt liv likt en sol , min alldeles egna sol. du har lärt mig så mycket och jag har lärt mig minst lika mycket av dig, bara av att se hur du är, vad du gör och hur du beter dig. jag är så fascinerad av hela dig. du är en sådan stark förebild som har gått igenom så mycket, både bra och dåliga saker. jag vet att du har gått igenom så mycket svårt, och även fast det har hänt, så är du så stark , så vacker och så underbar. okej , mycket adjektiv men jag har fortfarande inte hittat dom bästa orden än... du har hjälpt mig genom så mycket. och som sagt, vi har känt varandra i ett år, och på så kort tid har du blivit en av mina närmsta vänner, en sådan som jag vill ha kvar för resten av livet. jag vet att jag kan prata med dig om allt som finns i hela världen , och du måste veta att du kan göra detsamma med mig, jag kommer alltid att lyssna. jag vill göra allt för att du ska må bra. och bara av att jag är i din närhet så mår jag bra, du är som ett lyckopiller. jag älskar dig Emila , jag kan dö för dig. det lovar jag. du är helt underbar och tårarna bara rinner ned för att jag är så lycklig. du är oslagbar, du är den vackraste som finns , både till utsidan och insidan, du är du , jag älskar dig...jag älskar dig så mycket.
din pluto.

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: jag har ingen aning faktiskt.. frågade en kompis som hjälpte mig med allt o så.. fråga någon som är bra på de där <3



fint skrivet btw <3

2011-01-02 @ 17:40:20
Postat av: Sannie

TACK SÅ JÄTTE MYCKET!! <33

2011-01-02 @ 20:26:50

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0