Filmfestival

idag har jag sett på 2 filmer. Zozo som sågs på Världskulturmuséet, där jag även lyckades tappa min skåpsnyckel och I taket lyser stjärnorna i skolan. när vi kom till skolan från muséet var det första stoppet bamba. då vi bara hängde av oss jackorna och gick in fäör att skåda maten.. det var ingen vacker syn. fiskbullar med RIS , fattar ni?! med ris?! hur äckligt är inte det?!?! det ska ju vara med potatis i allsinnes dar! jag tog någon vegetarisk potatis och rotfruktsgratäng som faktiskt var riktigt god. jag och Sofie gick upp till torget för att köpa popcorn och dricka till filmen. när jag sedan ska öppna mitt skåp märker jag att nyckeln är borta, får en snapp hjärtinfarkt och skiter i det. haha. efter filmen förklarar John att om jag inte hittar nyckeln får jag betala 650 spänn för ett nytt lås, fattar ni?!!?!?! 650 SPÄNN! jag kände att det INTe var acceptabelt och åkte ner till världskulturmuséet efter skolan med Sofie. hittade nyckeln efter en stunds letande och en lättnad sköljde över mig. drog till Linné med Sofie för att kolla på vintagekläder och hittade ett röttrandigt linne och en tygkasse. nu är jag hemma och senare blir det landhockeyträning, TAGGTAGGTAGG!
puss

Kommentarer
Postat av: nella

va zozo bra? :)

2011-01-26 @ 19:55:31
Postat av: Felicia Nilsson

Spelar du i Partille? :)

2011-01-27 @ 19:22:15

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0