Första dagen

hur mår ni ute i kylan? idag blev det riktigt kallt igen och jag tycker bara att det är bra. jag gillar verkligen inte att det är typ 4+ i januari när det ska vara minst 4- ute. har precis kollat på Sofi Fahrmans blogg och undrar var hon får alla sina pengar och snygga kläder ifrån... blev sjukt inspirerad. jag har bestämt att ha min alldeles egna stil nu. ha på mig det som jag tycker är snyggt, även fast alla andra tycker tvärtom och tror att jag är galen. jag menar, vem vill se ut som alla andra? och även fast jag gillar kylan och vintern så fick jag världens sommarrus innan... jag vill kunna springa runt i shorts och ett lätt linne och dra till stranden när man har tråkigt, vända på dygnet och träffa MASSA nytt folk.. idag var det första dagen i skolan . vi fick mer raster än vanligt och fick reda på 2 prov, ett matte och ett NO. jag är jättenöjd med NO-provet och sådär nöjd med matten. jag kunde skippat dom dör slarvfelen... vi hade en ny SO ochj engelska lärare som heter Rasmus, han är görgo haha. förklarade oss hur vi slapp undan kontrollanter med hjälp av lagarna i Sverige, grym kille. ikväll blir det världens brakmiddag och det känns som om jag bor vid en lyxrestaurang, tackar INTE nej till det. nu ska jag hjälpa mamma med maten. slänger in några sommaroutfits, som ni ser så ÄLSKAR jag mina svart jeansshorts från Fiorucci! måste säga att jag ÄLSKAR mitt hår och min bruna färg som jag får på sommaren, man får väl tycka om något på sin kropp? ;)
puss





Kommentarer
Postat av: nella

klara, uppdatera!!!

2011-01-15 @ 00:15:27
Postat av: julia

snygga outfits:)

2011-01-31 @ 17:42:06

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0