Gott



GÖTT är bara förnamnet, fast nä...jag tror att mina blodådror i näsan sprängs snart. jag snyter mig minst en gång var 5:e  minut. och så har jag hållt på sen kl 10 imorse. inatt vaknade jag och fick världens hostattack. det blev till att hosta ända tills jag spydde , var inte helt okej alltså. idag har jag pluggat och bara tagit det lugnt , sådant man ska göra när man är sjuk alltså. haha. imorgon KANSKE jag går till skolan , inte helt säkert. mår inte så jättebra.. men får se. jag vill verkligen inte missa mer nu! och så saknar jag mina klasskompisar. lägger upp bilder på det jag köpt och bilder från Prag i dom kommande inläggen.
puss

Kommentarer
Postat av: nella

då kan du underhålla mig om du inte går till skolan imon, för jag är också sjuk :(

2011-01-19 @ 17:52:19

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0