Köttfärssås it is!

ååååååååh vad underbart! jag har tränat STENHÅRT idag. verkligen stenhårt! svettet rann, pulsen var hög och adrenalinet pumpade i kroppen , fyllde varenda cell. idag körde jag tzukha , som jag inte gjort på ett år och som jag har haft VÄRLDENS spärr för. jag var skitnervös, verkligen SKITnervös. men alla peppade mig, och sa att jag skulle klara det. och det visste jag , för jag hade kört det innan, det handlade bara om att våga, våga kroppen ta över och släppa ALLA tankar som knuffas inne i huvudet. och jag lyckades, 3 eller 4 gånger tom. JAG ÄR GLAD! innan det hade det köttas dubbla och grejer. i slutet var det 30 minuters skit tuff styrka, höll verkligen på att dö, men jag kämpade på och nu sitter jag här hemma, trött men grymt glad. det blev köttfärssås efter duschen och det var som pricken över i:t. så FRUKTASNVÄRT gott. helt gudomligt. ikväll blir det kladdkaka och dirty dancing med mamma.
i like. slänger in ett klipp men en rätt dålig tsukha, (inte på mig) men så ni fattar grejen.

puss



Kommentarer
Postat av: Elsa

Vilken förening tränar du i nu?

Ditt lag lades ju ner typ,

men går du fortfarande i energo? (:

Hehe, bara undrar.

2011-01-13 @ 17:10:11

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0