Makeover

okej , nu har jag ändrat bloggen SJUKT mycket, lite mycket kanske.. men jag är lite mycket och jag älskar blommor haha. ni undrar säkert varför jag har ett blommigt tema när det är vinter, och svaret är att jag vill ha sommar, nu när allt vintrigt är förbi är det bara snö och kallt. inget att se fram emot, eller sommaren . men den är 6 månader framför en. jag och gabriella har suttit och fixat med våra bloggar i 2 timmar (!) och resultatet är snyggt tycker jag! nu ska vi äta lunch och senare går vi till torget för att köpa godis eller nåt... puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Fint det blev :D

2011-01-01 @ 16:01:32
Postat av: nicole

najs :)<3

2011-01-01 @ 22:03:28

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0