Måndag

idag är det måndag, och egentligen skulle jag ha tränat, vilket jag inte gör som ni ser, haha. jag är forfarande sjuk och är fullt upptagen med att bli frisk , både hälsan och mina skador. i skolan hände det inte så mycket. kände mig osynlig vilket jag aldrig gör annars, en av mina bästavänner hälsade inte på mig, var allmänt ledsen (vilket INTE fick mig på bättre humör..) och jag fick inte ens ett "hej, välkommen tillbaka" av någon efter nästan två veckors frånvaro.. allmänt dålig dag, nu ska jag förbättra den med kladdkaka och guldbaggegalan.
puss

Kommentarer
Postat av: nella

jag vinkade älskling <3

2011-01-25 @ 07:29:48
Postat av: nella

jag vinkade älskling <3

2011-01-25 @ 07:30:12
Postat av: Gabriella

om du menar mig så var det inte meningen att såra dig, jag såg dig inte ens ..<3

2011-01-25 @ 12:44:26

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0