Mot Angered!

idag spenderas min dag i Angereds sporthall. det var längesen jag var där. jag hade ju ALLTID gymnastiktävlingar där förr, men på senaste har det inte varit mycket.. mitt u16 lag ska spela (skulle egentligen spelat med dom men jag är ju fortfarande sjuk...) hoppas verkligen att dom kämpar på! jag längtar så grymt mycket efter att få spela, ni anar inte.. har inte spelat match sen i november, dör lite alltså. alla tror typ att jag inte vill spela, men de fattar inte ... :( det kanske blir en uppdatering senare. har inte riktigt bestämt mig. haha. jag har inte så mycket att skriva...slänger in en bild på vad jag har på mig idag.
puss


Kommentarer
Postat av: Ella

uppdatera klaris!

2011-01-24 @ 18:59:04
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Otroligt snygg topp!!! =)

2011-01-31 @ 11:17:39

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0