Snö

okej, det är SJUKT mycket snö ute. jag blev helt chockad när jag gick upp idag! har bytt desgin igen, men den här ska jag ha kvar för den är SKIT snygg. idag skulle jag gått på stan med mamma, men eftersom vädret så var jag inte så sugen och jag har redan så mycket grejer och har inte sett något som jag vill ha på stan. därför kände jag att det var meningslöst att släpa runt på stan med blöta fötter och frysa ihjäl om händerna.. haha. idag ska jag ta en promenad, rensa mina garderober (!) städa rummet för imon ska jag göra om det, TJUHO . sen ska jag träna. första träningen på två veckor.. känner mig lite ringrostig. ;) nu ska jag fixa igen.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0