Nya grejer

nu har jag varit på Ikea och köpt MASSOR med saker till mitt rum som ska ändras..tror att jag och pappa ska fixa det imorgon, ifall vi har alla grejer.. när vi skulle hem blev jag helt chockad över hur billig maten är.. 5 kronor för en korv, en mjukglass, kaffe och bulle. 10 för en pizzaslice och dricka och ja, ni fattar. jag unnade mig en mjukglass och det var grymt gott. alla kollade snett på mig där jag gick med glassen i handen och man kunde säkert se hur nöjd jag var i min blick. jag kunde se hur galen jag var i deras blick men gud, DET VET JAG REDAN! innan Ikea var jag med Danne. vi låg i hans säng och pratade, mys! imorgon blir det stan med mamma , I LIKE!
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0