Åh jag köttar på!


solen sken, svetten rann occh fötterna ömmade. gång på gång försökte jag , utan att lyckas. för feg helt enkelt. sen tog jag och tänkte : jag klarar saker som är 10x svårare än det här, vad fan är det med mig? slog 3 hårda slag på låren och körde. denna gången lyckades jag. efter ett tiotal hjulning saltos sitter jag nu utmattad i kroppen, med ett helt styrkeschema som jag kört. tog en lång ljummen dusch och smörjde in mig med alla olika sorters krämer, nu är jag lenare än en babyrumpa. up next : Glee säsong 2 och en jävla massa glass. goo kväll!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Bra Klara! Haha så söt är du :)<3

2011-07-31 @ 22:58:11
Postat av: nicoleflohr♥

du är galet bra tjejen! <3

2011-07-31 @ 23:56:58
Postat av: Hanna

kan du visa hur man gör en rondat som du lovade på en frågestund?:)

2011-08-04 @ 18:28:25

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0