Answer it




24 Juni, 19:12
Anonymis<3 om Beautiful place:
Du tar super bra bilder<3 jag undrar va har du för kamera? Tacksam för svar ;)



21 Juni, 17:42
Anonym om SOME OF THE BEST THINGS IN LIFE...:
jag undrade hur du gjorde så det stog va har du på hjärtat?: sen skriver man jag skulle bli glad om du svarade på frågan och hur gör du så det står post it ♥ ?

21 Juni, 12:03
Ellinore Jonsson om SOME OF THE BEST THINGS IN LIFE...:
svar : Hej Klara! Va roligt att läsa om dig. Grymt att du är så duktig på gymnastik, skulle jag också vilja vara. Vi delar en dröm - Att flytta till NY! :) Hoppas allt är bra med dig <3



1. tack så jätte mycket! jag tar kort med canon powershot compact pink som jag fick i födelsedagspresent för 2,5 årsen. älskar den!

2. jag har gått in i kodmallen och ändrat det. tog hjälp av desginadinblogg.se's tips. HÄR har du länken till det tipset.3. hej, vad kul att du tycker det! tack så mycket, det är bara att börja träna så LOVAR jag att du kan bli minst lika bra som mig! åh vad härligt, visst låter NY som en underbar stad? kramvad kul att så många kommentarer trillat in medans jag har haft ett datoruppeåll här på onsala. idag har solen skinit för första gången den här veckan och jag har plockat midsommarblommor med kusin. benen var bara och imorgon är det midsommar, ytterst trevligt! uppdaterar när jag kommer hem, SÅKLART!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-06-24 @ 19:12:08

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0