I'm in love with a fairytale

klänning - vintage by Fé.
min ädlaste skatt, det finaste jag äger. jag känner mig som en fé när jag går runt i den här, kanske en prinsessa till och med. jag har aldrig känt mig så fin som jag gjorde ikväll. grattis Erik, fyfan vad du är bra! förlåt för en suddig och tråkig spegelbild. orkade verkligen inte stå figurera ut någon vacker pose som symboliserar världens finaste klänning, mission impossible. och som sagt, imorgon svarar jag på frågorna i ett videoinlägg. håll ut!
over and out.

Kommentarer
Postat av: Ganriella

Underbar. Helt jävla fantastisk.

2011-06-10 @ 22:25:15
Postat av: sol

gud va fin du är !

2011-06-10 @ 22:27:51
Postat av: Inna

Hej jag undrade var du skaffade din blogg design? Tacksam för svar

2011-06-11 @ 16:39:06

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0