Mina livsbärare




1. mina älskade fransväska i mocka. passar verkligen till ALLT! får en känsla av 70-talets hippiesar och lyfter upp outfitsen! från Vintage by Fé.
2. peacepåsen är en av dem mesta praktiska väskorna , snygg är den också. användes mycket i våras, inte lika mycket nu.. shame on me! från Lindex.
3.  åh, min älskade finaste virkade väska. passar perfekt när det enda man ska ha med sig är mobil,plånbok och eventuellt kamera. märket får mammas mormor bestämma då det är hon som virkat den, creds till dig!
4. den rosa leopardmönstrade väskan som hela Göteborg har. och det förstår jag , den är snygg, praktisk och du får den gratis när du handlar i en av Sveriges finaste butiker. bäst är den till stranden eller ett sleepover party. från Raglady by Tara.


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0