Seventy days of summer

Tumblr_lmjzdmughb1qfwxapo1_500_large

ljumna sommarkvällar med personerna man gillar mest, brunbrända ben, saltvatten i håret, glass i stora lass och livet på topp. ÄNTLIGEN. jag har längtat massor. och nu när det väl är här känns det lite underligt, utomhus försöker solen färgäves att tränga igenom de rätt så tunna molnen. trots att solen ligger på lite försiktigt visar termometern inte mer än 15 grader.. jag och många andra har lite mer än 70 dagar i frihet, det kommer att bli obeskrivligt skönt. till hösten börjar jag åttan och jag får passa på att njuta, BIG TIME. ikväll blir det student för en barndomskompis till min bror. innan det ska jag vila, jag måste bli frisk nu. förresten , glöm inte frågestunden, passa på nu för imorgon svarar jag på frågorna, i ett videoinlägg!
peace

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0